آموزش اضافه کردن تقویم شمسی سال 1400 به تقویم میلادی گوشی‌های اندرویدی

در این نوشته قصد دارم افزودن تقویم شمسی سال 1400 به تقویم گوگل (Google calendar) و همپنین افزودن تقویم شمسی به برنامه‌ی تقویم پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی را آموزش دهم.

اکثر گوشی‌های اندرویدی یک برنامه تقویم به صورت پیش‌فرض روی خود نصب دارند و به دلیل اینکه این نرم‌افزار فقط تاریخ میلادی دارد، برای ما ایرانیان (که تقویم رسمی کشورمان تقویم هجری خورشیدی است) کاربردی نبوده و اکثر افراد در کنار این نرم‌افزار، یک تقویم شمسی هم در گوشی خود نصب می‌کنند. اما می‌توان تقویم هجری شمسی را به تقویم پیش‌فرض گوشی اندرویدی اضافه کرد.

برای اضافه کردن تقویم شمسی به تقویم گوگل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از آنجایی که این تقویم را در نسخه‌های مختلف زیر تهیه کرده‌ام؛ ابتدا بر روی هر کدام از نسخه‌ها که فکر می‌کنید برای شما مناسب است کلیک کنید:

تقویم کامل سال ۱۴۰۰ (شامل روز هفته، روز، ماه و سال)، مثال: یک‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰

تقویم سال ۱۴۰۰ (شامل روز هفته، روز و ماه)، مثال: یک‌شنبه ۱ فروردین

تقویم کوتاه سال ۱۴۰۰ (روز و ماه)، مثال: ۱ فروردین

تقویم کوتاه سال ۱۴۰۰ (روز و ماه، فقط عددی)، مثال: ۱۴۰۰/۱/۱

تقویم عددی سال ۱۴۰۰ (روز، ماه و سال، فقط عددی)، مثال: ۱/۱

تقویم کوتاه سال ۱۴۰۰ (روز)، مثال: ۱

تقویم کوتاه سال 1400 (روز، ماه و سال به صورت عدد انگلیسی)، مثال: 1400/1/1

تقویم کوتاه سال 1400 (روز و ماه به صورت عدد انگلیسی)، مثال: 1/1

تقویم کوتاه سال 1400 (روز به صورت عدد انگلیسی)، مثال: 1

تقویم سال 1400 (روز و ماه به صورت عدد و حروف انگلیسی)، مثال: Yek-shanbeh 1 Farvardin

  • حال در پنجره‌ای که باز می‌شود روی گزینه‌ی add to Google Calendar کلیک کنید تا این تقویم به لیست تقویم‌های شما اضافه شود.‌

  • حال تقویم شمسی 1400 به تقویم گوگل شما اضافه شده است.

  • گاهی اوقات لازم است که گزینه همگام‌سازی در مورد تقویم اضافه شده فعال شود، برای این منظور باید به آدرس calendar.google.com/calendar/syncselect رفت و مشابه تصویر زیر، همگام‌سازی (sync) را برای تقویم اضافه شده فعال کرد.

فعال‌سازی همگام سازی برای تقویم ۱۴۰۰

  • برای اینکه در گوشی اندرویدی خود هم این تقویم شمسی را ببینید، باید گزینه هنگام‌سازی (Sync)، را در دستگاه خود فعال کنید. برای این منظور باید ابتدا حساب Gmail خود را به گوشی اندرویدی اضافه کنید و سپس به مسیر زیر بروید:

تنظیمات (Setting) ← حساب‌های کاربری (User & Accounts) ← کلیک روی حساب گوگلتان (you@gmail.com) ← همگام‌سازی تقویم (sync calendar)

شاید در نسخه‌های مختلف اندروید این مسیر متفاوت باشد، اما کلیت کار به همین صورت است.

در ادامه، نحوه‌ی افزودن تقویم از حساب گوگل برای گوشی‌های سامسونگ را در تصویر زیر نشان داده شده است؛ برای بزرگتر دیده شدن تصویر روی آن کلیک کنید.

افزودن تقویم از حساب گوگل برای گوشی‌های سامسونگ

سوالات پر تکرار

  • سوال: آیا افزودن این تقویم باعث فارسی شدن تماس‌ها و پیامک‌ها می‌شود؟
    پاسخ: خیر، پشتیبانی کردن از تقویم فارسی به نرم‌افزار یا برنامه شماره‌گیر،‌مخاطبین و پیامک شما مربوط می‌شود، برای این منظور می‌توانید در فروشگاه‌هایی نظیر گوگل‌پلی یا بازار دنبال تلفن/پیامک با تقویم فارسی بگردید.

  • سوال: آیا افزودن این تقویم باعث فارسی شدن تاریخ در پیام‌رسان‌های نظیر واتساپ و تلگرام می‌شود؟
    پاسخ: خیر، اکثر پیام‌رسان‌های خارجی از تاریخ شمسی پشتیبانی نمی‌کنند.

  • سوال: تمامی مراحل را انجام دادم، اما تقویم فارسی در گوشی‌ام نمایش داده نمی‌شود، چه کار کنم؟
    پاسخ: از آنجایی که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، برنامه تقویم مختص خودشان را تولید می‌کنند، اگر کماکان مشکل در اضافه کردن تقویم فارسی دارید، برنامه تقویم گوگل را نصب کنید که یک نرم‌افزار استاندارد تقویم است و به راحتی تقویم شمسی ۱۴۰۰ به آن اضافه می‌شود.

استفاده از این تقویم در سایر پلتفرم‌ها (نظیر ویندوز ۱۰ و لینوکس)
برای استفاده از این تقویم در سایر پلتفرم‌ها، چنانچه یکی از تقویم‌های بالا را به گوگل‌تان اضافه کد باشید؛ تنها کافی است که پلتفرم مورد نظر، حساب گوگل را اضافه کنید. برای مثال:

  • در ویندوز ۱۰ در برنامه تقویم (Mail and Calendar) کافی است حساب گوگل خود را به حساب‌ها (accounts) اضافه کنید و سپس از منوی سه نقطه بالای برنامه گزینه همگام‌سازی (synchronize) را بزنید.

  • در توزیع‌های مختلف لینوکس مثل اوبونتو، ابتدا بایستی حساب گوگل‌تان را از طریق تنظیمات سیستم در حساب‌های آنلاین (Online Accounts)اضافه کرد و سپس در برنامه Gnome Calendar، گزینه همگام‌سازی (synchronize) را بزنید.

گرفتن فایل خروجی (Export) از تقویم شمسی ۱۴۰۰
برای دریافت فایل خروجی از تقویم (Export) در فرمت iCal (که توسط اکثر نرم‌افزارهای تقویم پشتیبانی می‌شود) ابتدا به آدرس calendar.google.com بروید و در نوار بالایی روی «تنظیمات» تنظیمات کلیک کنید؛ سپس در ستون راست، تقویمی که می‌خواهید را انتخاب کنید، سپس روی گزینه ادغام تقویم (Integrate calendar) و در انتها لینک با عنوان نشانی عمومی در قالب iCal (یا Public address in iCal format) را در زبانه‌ی جدید باز کنید. این لینک به شما فایل خروجی تقویم شمسی ۱۴۰۰ را در فرمت فایل iCal به شما می‌دهد.

حذف (لغو اشتراک یا unsubscribe)
برای حذف تقویم از حساب گوگل‌تان، ابتدا به آدرس calendar.google.com بروید و در نوار بالایی روی «تنظیمات» تنظیمات کلیک کنید؛ سپس در ستون راست، تقویمی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید و روی حذف تقویم و در انتها روی لغو اشتراک کلیک کنید.

سخن پایانی
بنده از سال ۱۳۹۷، هر سال چند نسخه از تقویم شمسی را ایجاد می‌کنم؛ به امید اینکه برای شما مفید باشد و کمک کوچکی باشد برای کسانی که از تقویم شمسی در کار و زندگی‌شان استفاده می‌کنند. لذا چنانچه این تقویم برای شما مفید بود، خواهش می‌کنم که برای شادی روح مادرم (که سال گذشته او را از دست دادم) دعا کنید.


برچسب‌ها:،،،،،،
مرتضی اسدی
مرتضی اسدی
سلام! من مرتضی اسدی هستم، یک توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار و در این وبلاگ دست‌نوشته‌هایم را می‌نویسم.

نظرات


علی معصومی

سلام
خدا مادر شما را بیامرزد
در اولین شب سال ۱۴۰۰، به کمک شما تقویم اندروید را فارسی کردم
این محصول شما به اندازه خود اپلیکیشن تقویم گوگل برای من ارزشمند است، چون بدون داشتن تقویم هجری شمسی عملا برای ما کاربردی نداشت
بسیار سپاسگزارم
روح مادرتان شاد

امیرمحمد

سلام. ممنون از شما به خاطر تقویم 1400

حامد

سلام .خیلی ممنون از این افزونه خوب .خیلی زحمت کشیدین.خدا خیرتون بده.

امین

سلام. مرتضی خیلی کارت خفنی میکنی که تقویم رو اکی میکنی. همیشه تقویم فارسی رو تو کلندرم دارم به یادتم. خیلی مخلصیم رفیق.

فائزه

من از سال۹۸تقویم شمارو استفاده میکنم خیلی عالیه ممنونم ازتون ولی من هنوز مال ۹۸_۹۹رو گوشیمه چطور اون قبلیارو پاک کنم اینی ک گفتینو رفتم همچین چیزی نداشت میشه راهنمایی کنید

میم

من هر سال از تقویم شما استفاده می‌کنم. دوستانی که گوشیشون Always ON داره به راحتی می‌تونن تقویم فارسی رو روی صفحه گوشیشون مشاهده کنن. از توی setting گوشی قسمت lock screen و clock style رو بزنید. گزینه always on رو انتخاب کنید. از بین پوسته‌ها گزینه بیشتر رو بزنید یکی هست که رویداد‌های همون روز رو نشون می‌ده. انتخابش کنید صفحه گوشی رو قفل کنید می‌بینید که تقویم روی صفحه always on نشون داده می‌شه.
از شما سانزده گرامی یه خواهش دارم؛ این که از اون نمونه نسخه ۲ یه نسخه انگلیسی هم تهیه کنید. به عنوان نمونه شنبه ۱ فروردین به صورت Shanbeh 1 Farvardin نوشته می‌شد. برای کسانی که گوشیشون و ویندوزشون کاملا انگلیسی هست خیلی مطالبقت بیشتری داره. شخصا تمام زبان گوشیم انگلیسی هست به جز این مورد. ممنون از لطف و تلاشتون.

مرتضی اسدی

@میم، تقویم مورد نظر شما اضافه شد.
https://calendar.google.com/calendar/embed?src=erlstbbohag32077fe2c5f3u7g%40group.calendar.google.com&ctz=Asia%2FTehran

حمید

سلام آقای اسدی، ممنون از لطف شما آرزو میکنم روح مادر عزیزتون در آرامش باشه

میکاییل

یزدان پاک، مادر گرامیتان را خلدآشیان بگرداند
سپاس بی کران از شما

مسیح

اینکه آدم یه چیزی بسازه که "هر روز" آدم ها ازش استفاده کنن، خیلی شیرینه
خیلی خیلی ممنون از اینکه برای ساختش زمان می ذاری

مائده

سلام و تشکر بابت برنامه عالی شما. من تقویم سال ۹۸ و ۹۹ رو روی calender گوشیم سوار کردم ولی ۱۴۰۰ رو نتونستم! میشه راهنماییم کنید ممنون میشم😊

شاهین

دوست عزیز ممکنه برای تقویم iOS هم قرار بدین؟

مرتضی اسدی

@شاهین، متاسفانه من گوشی آیفون ندارم که تست کنم، اما اگر تقویم آیفون قابلیت اضافه کردن اکانت گوگل داشته باشد، با اضافه کردن اکانت گوگل بایستی تقویم‌های حسابتان در آن همگام‌سازی شود. اگر هم تقویم آیفون قابلیت اضافه کردن حساب ندارد، می‌توانید از روش «گرفتن فایل خروجی (Export)» که در همین نوشته توضیح دادم استفاده کنید و فایل iCal خروجی را در برنامه تقویم گوشی import کنید.

علی

واقعا عالی، دستت درد نکنه، دمت گرم 👌

محمد

سلام. ممنون از زحمات فوق العاده شما.. خدا خیرتون بده.. اگه میشه تقویم مناسبتهای سال 1400 رو هم اضافه کنید که تکمیل بشه.بازم ممنون.

مرتضی اسدی

@محمد، نسخه ۱ و ۲ تقویم ۱۴۰۰ شامل مناسبت‌های سال جدید بوده و این مناسبت‌ها منطبق بر مناسبت‌های سایت time.ir هستند. سایر نسخه‌های تقویم به دلیل اینکه عنوان و ماهیت خلاصه‌تر دارند، فاقد مناسبت هستند.

reza

سلام واقغا ممنونم بابت این افزونه خوبتون من هر سال تقویم خودمو از اینجا تامین مکنم

فرید

سپاس بی کران از شما ، من چند سال از تقویم شما استفاده میکنم و همیشه آخر سال استرس میگیرم که یه وقت نکنه برای سال جدید تقویم ندید سپاس از شما که امسال هم تقویم دادید

hazhir

سلام بر آقای اسدی عزیز سال نو شما مبارک وپر از شادی. عزیز دل وبهتر از جان من تمام مراحل رو برای تقویم 1400 انجام دادم ولی اضافه نمیشه وتقویم 1399 رو میاره چطوری 99 رو حذف کنم . و1400 رو جایگزینش کنم

Mohammad mahdi kamjoi

سلام‌آقای اسدی خدا خیرتون بده واقعا ممنون من از سال ۹۷ ازتقویمای شما استفاده میکنم واقعا فوق العاده ان ممنون بابت همه زحماتتون روح مادرتون قرین رحمت الهی

آا

ببخشید من گوشیم فارسیه نمیدونم چطوری این کارو کنم میشه راهنمایی کنید

حسین کسرائی

سلام. چند سال هست که از تقویم شما استفاده میکنم. ممنون و موفق باشید.

عباس

سلام خسته نباشید .
من میخوام تاریخ توی گوشیم اندروید 11 هست شمسی بشه یا در کنار میلادی شمسی هم بنویسه چطوری انجامش بدم ایا امکانش هست؟؟؟؟

مرتضی اسدی

@عباس، این نوشته درباره‌ی افزودن تقویم شمسی به صورت رویداد (event) به برنامه کلندر گوشی است، اینکه بشود کنار تاریخ میلادی، تاریخ شمسی نشان داد، کاملا به برنامه نصب شده روی گوشی شما بستگی دارد؛ باید ببینید که آن برنامه چنین قابلیتی یا چنین ویجتی داشته باشد.

میم

سپاس از شما بابت ساخت تقویم انگلیسی نسخه ۱۰. استفاده کردم عالی بود.

مرجان

واقعا عالی مثل سال پیش👌 کلی برای نظم و برنامه کارام کمکم میکنه. ممنون

محدثه

ممنون از شما

پیک موتوری

جناب اسدی،سپاس بیکران از لطف و کمک عالی شما.و اما یک سوال.چرا این کار بسیار زیبا را به شکلهای گوناگون اطلاع رسانی نمیکنید،این همان برنامه بسیار عالی است که مدتها بدنبالش میگشتم و نمیدانستم که در این سایت میباشد و اتفاقی به آن برخوردم.لطفا اطلاع رسانی کنید.باز هم متشکرم.

میلاد

سلام،وقت بخیر..آقااسدی من تمامی مراحلی ک فرموده بودین روانجام دادم همگام سازی هم کردم ولی تقویم ندارم!!برنامه کلاینت تقویم روپیدانمیکنم وسوال آخراینکه این تقویم شما باید کنار ساعت صفحه اصلی باشه دیگه درسته؟؟لطفا پاسخ بنده رو بدین خیلی بدردم میخوره این تقویم

مهدی

برادر لطف بزرگی کردید

مهدی

برادر لطف بزرگی کردید به خلق خدا

سید

آقا کارت درسته ممنونم

میثم

من توی گوشی قبلیم که نوت ۸ با اندروید ۹ بود توی نوار اعلانات وقتی بازش میکردم یا توی صفحه قفل گوشی، کنار تاریخ میلادی تاریخ شمسی هم نشون داده میشد. اما توی این گوشیم A71 که اندرویدش ۱۱ هست چنین قابلیتی وجود نداره. این کارهایی که شما گفتید رو هم انجام دادم، اما متاسفانه درست نشد. میشه راهنمایی کنید چجوری به اون حالت برش گردونم

مهدی

سلام
در شبهای قدر ماه مبارک رمضان برای مادر شما دعا کردم
روحشون شاد
وسپاس از زحمت شما برای تقویم فارسی

امیرحسین

دست شما درد نکنه ۳ ساله که بعد سال تحویل میام و تقویم جدید رو روی گوشیم ذخیره میکنم
امیدوارم که هر سال این تقویم رو به روز رسانی کنید و نسخه ی سالهای جدید رو بزارید

مهدی

سلام
ممنون از زحماتتون.

اگه امکان داشته باشه تقویم جدا از رخدادها هم قرار بدید.مثل تقویم زیر:
https://calendar.google.com/calendar/u/0?cid=MWFmbmJpNGtrZmV2cW0za2xoZ2xrbWNpOGtAZ3JvdXAuY2FsZW5kYXIuZ29vZ2xlLmNvbQ

اگه جدا باشه عالی میشه، اینجوری به راحتی میشه رنگ براش تعیین کرد.

رضا

سلام وقتتون بخیر ، چجوری میشه در قسمت always on display تقویم شمسی نمایش داده بشه؟
من تقویم شما ثبت کردم و در قسمت calender فعال شده

علی

سلام چطوری میتونم تقویم فارسی رو جایگزین تقویم میلادی اصلی خود گوشی اندروید بکنم

جمال

با سلام ضمن تشکر از زحمات شما.
چیکار کنیم که بگ گراند روزهای جمعه و کلا همه تعطیلات قرمز رنگ بشود دقیقا مثل تقویم های واقعی؟
متشکرم

هادی

سلام
خدا مادر شما رو بیامرزد.
شادی روحش صلوات

محمد

میشه ساده تر توضیح دهید

مهدی

عالی بود استاد

@

ممنونم خدا مادرتون رو رحمت کنه♥

حامد

ممنون بابت زحماتت دوست عزیز
روح مادرتون شاد و یادش گرامی
بابت وقتی که میزاری و بی دریغ کارانجام میدی ازت ممنونم بهترینهارو برات خواستارم

داوود

با سلام و تشکر و فاتحه نثار میخواستم اوقات شرعی شهرم را نیز وارد تقویم گوگل کنم چطور میتونم اینکار را رو انجام بدم

محمودرضا سبحانی

با سلام و تشکر فراوان از شما جناب آقای اسدی بخاطر تقویم بسیار خوبتون- من چند ساله از امکانات این تقویم استفاده میکنم- بسیار راضیم -پاسخگوی نیازم هست و بسیار از شما سپاسگزارم .
با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما

فرهاد

با سلام و خسته نباشید.
نمی‌دانم این سؤال را کجا باید بپرسم و الآن فقط دستم به شما می‌رسد (ببخشید اگر دارم جای اشتباهی سؤال می‌پرسم):
۱. تقویم گوگل، در برخی سال‌ها، تعطیلی‌های ایران (مربوط به تقویم قمری) را اشتباه نشان می‌دهد (حدس می‌زنم به‌خاطر عقب/جلوشدن روز عید فطر باشد). مثلاً هفته‌ی بعد چهارشنبه روز عید قربان است ولی تقویم، آن را سه‌شنبه نمایش می‌دهد. سؤالم این است که چطور می‌شود این تقویم را درست کرد؟ آیا راهی دارد یا هر سال باید منتظر این به‌هم‌ریختگی‌ها باید بمانیم؟

۲. چطور می‌شود مثل شما تقویم شخصی درست کرد؛ مثلاً اگر بخواهم برخی مناسبت‌ها را (که در تقویم گوگل نیست) به آن اضافه کنم و سالی یک بار به‌روزش کنم؟
سپاس‌گزارم.

مرتضی اسدی

@فرهاد، سلام
۱. احتمالا دلیل اشتباه نشان دادن تعطیلات، همان است که میفرمایید؛ اما راهی برای تصحیح آن وجود ندارد یا حداقل من پیدا نکرده‌ام.
۲. برای شخصی سازی هر یک از تقویم‌هایی که من درست کرده‌ا‌م، باید فایل csv خروجی را تغییر دهید، برای گرفتن فایل خروجی csv، قسمت «گرفتن فایل خروجی (Export) از تقویم شمسی ۱۴۰۰» را در همین نوشته نگاه کنید.

حمید

سلام تقویم موقعی که صفحه رو قفل میکنم فارسی نیست.میشه کاری کرد.ممنون

سیامک

آقا ممنون کار من رو راه انداخت

رضا

با سلام وخسته نباشید
خداوند رحمت کند مادر گرامیتان را .

علیرضا

سلام دوستان، من یک گوشی شیائومی مدل ذدمی ۹ خریدم. تنها مشکل من اینه که هر چه سعی کردم ننتونستم و متوجه نشدم چطوری میشه در صفحه اول گوشی به همراه ساعت و زمان و تاریخ میلادی ،تاریخ و روز شمسی را نشان داد و تنطیم کرد، ممنون میشم راهنمایی کنید.

رضا

خداوند مادر شما را رحمت کند . بسیار عالی بود . اگر مناسبتهای رسمی هم در تقویم لحاظ میکردید خیلی بهتر میشد . از زحمات شما ممنونم

Amir

سلام ببخشید من گوشیم پوکو ام ۳ هستش و این مراحل رو انجام دادم و نشد که داخل هوم اسکرین کنار ساعت تاریخ شمسی نیومد میشه راهنمایی کنید؟

امین

ممنون مرتضی خان . هر روز با نگاه به تقویم به یادتیم . پاینده باشی

حامد

خدا مادر گرامی شما را رحمت کند. دست شما هم درد نکنه بابت تقویم.

عرفان

خیلی گلی.
کلی انرژی مثبت و عشق برات میفرستم هر روز که چشمم به تقویمم میافته.

ش

روح مادر بزرگوارتون در آرامش

رضا

سلام ممنون از زحماتتون، ظاهرا این تقویم وقایع رو نداره، اگر میشه وقایع رو هم اضافه کنید تا تقویم کامل باشه، روح مادر بزرگوارتون در آرامش

محمد

سلام خداقوت.انشالله خدا رفتگان شمارو بیامرزه.مشکل من اینه که یا نرم افزار گوگل کردندر گوشی اندرویدم سینک نمیشه.مراحلی که توضیح دادین برای تنظیمات سینک رو انجام دادم اما sync error میده.چه راه حلی چیشنهاد میدین؟

علی الفت

سلام آقای اسدی خدا مادرتان را بیامرزد
لطفا بفرمایید راهی وجود دارد تا تقویم شمسی در گوشی سامسونگ اس 21 پلاس در حالت خواب دیده شود ممنونم

داریوش

سلام
گوشی من شیائومی هست(نوت ده پرو)
هر کاری میکنم تقویمش فارسی نمیشه
تقویم 1400به نسخه وب اکانتم اضافه شده
ولی رو گوشی نمیاد
Sync هم زدم فایده نداره

فرزاد

خدا رحمتشان کند بسیار عالی و کاربردی

ماه بانو

من هر کاری کردم این تقویم روی گوشی من نیامد

ماه بانو

بعد میشه بگید چجوری باید روی گوشی خود داشته بلیم

mohamadreza

بهتر بود به عنوانیک تقویم مستقل اضافه میشد به گوگل کلندرم. الان به عنوان رویداد های ضخصی اضافه شده و برای حذفش باید کل تقویممو حذف کنم

مجتبی ملانوروزی

روح مادرتون شاد و قرین امرزش
خدا قوت

ممد

فقط دمت گرم

محمد

خدا بیامرزه

Mohsen

سلام
تقویم سال ۱۴۰۱ رو هم اضافه می کنید؟

سعید

ممنونم ازت بخاطر تقویم خوبت
خداوند مادر گرامی شما و همه مادران از دست رفته سرزمینم را رحمت کند و به بهشت برین شاد فرماید

کامبیز

سلام
من لینک شما رو اضافه کردم و همه جای گوشی هم گذاشتمش به عنوان پیش‌فرض ولی فقی داخل برنامه Calendar رو شمیسی میکنه و هیچ تاثیری روی Clock و یا Always on Display یا Lock Screen نداره!

زانیار

درود

سپاس فراوان. بسیار خوب و کاربردی.

اگر بتونید مثل تقویم تایم دات ای ار بهش مناسبت های ماه رو هم اضافه کنید نور علی نوره. مناسبتها تعطیلات و ... . فقط کافیه روز تعطیل رو در یک لایه دیگه تعریف کنید که مشخص بشه.

https://www.time.ir/


اگر اینکار رو بکنید به نظرم می تونه یه تقویم مرجع بسازید.

با سپاس

سعید

سلام عزیزم
ان شاالله دلتون خوش و روح مادر گرامیتون شاد.
منم مشکل اقا کامبیز دارم.
توی قفل صفحه همچنان تقویم میلادی میاد

Mehdi

دستت درد نکنه

MohammadHossein

سلام خسته نباشید و ممنون از زحماتتون
تقویم سال ۱۴۰۱ کِی حاضر می‌شه ؟
فرمتی که عدد روز و ماهش انگلیسی باشه ،
مثلا 27 / 6

مهدی

من یه a50 دارم از وقتی اندروید ۱۱ اومد تقویم شمسی هم به لاک اسکرین اضافه شد ولی یه a12 خریدم با اینکه جدیدتره و اندروید ۱۱ ولی تو صفحه لاک اسکرین شمسی نداره! باید چکار کنم تا بیاد؟

محسن

بینهایت از کاری میکنید سپاسگزارم. بی صبرانه منتظر تقویم ۱۴۰۱ هستم.

امیر

با سلام و تشکر از شما بابت این کار خفنتون
لطفا برای ۱۴۰۱ هم درست کنید بی صبرانه منتظریم

امیرپویا

سلام.
آقا 1400 داره تموم میشه. منتظر تقویم 1401 هستیم.
دم شما گرم ❤️.

حسین زندی

خدا خیرت بده آقای اسدی و خدا مادرت رو رحمت کنه
انشاءالله تقویم 1401 رو هم عرضه می کنید؟

نازنین

وقتتون بخیر
از وقتی من این تقویم رو اضافه کردم به گوشی به ی سری مشکل برخوردم مثلا وقتی میخوام استوری اینستاگرام دو قسمتی بزارم اولیش آپلود میشه ولی دومی هر کاری میکنم آپلود نمیشه بعد کلی تحقیق کردم متوجه شدم از تاریخ هست میشه بگید چطوری حذفش کنم لطفا

مرتضی اسدی

با سلام خدمت دوستان عزیز
من امروز تقویم شمسی سال ۱۴۰۱ را تهیه کرده‌ام و نوشته‌ی مربوط به این تقویم را در ابتدای سال جدید خواهم نوشت، اما دوستانی که می‌خواهند زودتر تقویم سال جدید را به تقویم گوگل خود اضافه کنند، لینک تقویم سال ۱۴۰۱ را در ادامه می‌گذارم:

حسین

دم شما گرم

کاظم

سلام برنامه ای برای ساخت تقویم 1401 ندارید؟

‌‌‌‌‌‌

سلام این کار شما تقویم رو شمسی نمیکنه
فقط یه ایونت به هر روز اضافه میکنه که توی سامسونگ کلندر در قسمت تقویم سال تقویم میلادی هست و ایونت هارو نشون نمیده ولی خود سامسونگ کلندر توی قسمت تقویم جایگزین در قسمت تقویم ماه میتونه شمسی رو نشون بده ولی فقط روز و ماه رو به صورت عدد فارسی نشون میده
عالی بود ❤❤

فرهنگ

سلام تقویم درمروگر فارسی میشه ولی هرکار میکنم در تنظیمات گوشی فارسی نمیشه

فرهنگ

سلام لطفاً اگر مقدوره به زبان ساده تر که برای همه کاربران قابل فهم باشه الخصوص بنده آموزش دهید من مدتها ست که در جستجوی آموزشهای ساده و قابل فهم برای همه کاربران هستم و دوست دارم اگر برایتان مقدوره آموزش کد نویس رنگ هاراهم در پیام ها آموزش دهید تا بتونیم پیام های رنگی درگوشی تایپ کنیم ضمنا گوشیم هواوی y5 هست

فرهنگ

سلام چرا من گوشیم هو اوي y5هست ولي هر چه سعی می کنم تاریخ گوشیم شمسی نمیشه فقط داخل مروگر فارسی شد

امیر

اقای اسدی تقویم ۱۴۰۱ کی میاد

امیر

سلام آقای اسدی خدا قوت خیلی آموزش عالی و ارزشمندی بود
میتونین واسه ۱۴۰۱ هم تقویم بذارین؟